Tevreden klant aan het woord: Donny Latuheru

12 april 2015

Thumb_OBMOne Building Maintenance (OBM) was op zoek naar een geautomatiseerde mobiele oplossing die ingezet kan worden voor de verwerking van de service opdrachten door field service techniekers van OBM. Mobile Access heeft voor OBM de nieuwe mobiele oplossing ‘Mobile Field Service’ ontwikkeld. Deze oplossing werkt op een modern en toekomst gericht platform waarvoor kwalitatieve professionele toestellen bestaan.


Bedrijfsmanager Donny Latuheru had na oplevering van het project enkel lovende woorden over de samenwerking. "Zeer professionele benadering met zeer goed advies in een normale begrijpelijke taal. Afhandeling van de opdracht conform afspraken en altijd klaar om de klant te woord te staan. Heel vriendelijk personeel waar je je als klant direct op je gemak en begrepen voelt. Een aanrader voor elk IT vraagstuk!"
 
Hoe werkt de oplossing?
Lees hier onze case study (pdf)

U wil ook
een mobiele software oplossing?
Neem contact op met ons App-team!

 





Schrijf u in op onze

eZine voor IT-professionals


Ik schrijf me in!

Mobile Access 

Uw ICT, onze passie

dé ICT partner voor alle producten, oplossingen & services


25 jaar ervaring

35 ICT professionals

Premium ICT Consulting